Witamy serdecznie w Browar Hevelius Apartments
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem obiektu i życzymy miłego pobytu.
1. OGÓLNE ZASADY
- Rezerwacja apartamentu oznacza jednocześnie akceptację regulaminu.
- Apartament wynajmowany jest na doby, w ramach świadczonej usługi noclegowej.
- Doba w apartamentach zaczyna się o godz: 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz: 11:00 w dniu wyjazdu. W razie niewymeldowania obiekt może nałożyć dodatkowe opłaty.
- Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić pracownikowi Recepcji najpóźniej do godz: 10:00 w dniu, w którym upływa najem apartamentu.
- Goście apartamentów zobowiązują się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie mogą oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
- W apartamencie nie może przebywać inna ilość osób, aniżeli zgłoszona w procesie rezerwacji. Nocleg osoby niezgłoszonej może skutkować naliczeniem dodatkowej opłaty.
- Wizyty osób niezgłoszonych w procesie rezerwacji są zabronione.
- W przypadku gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój lub dobro sąsiadów, w sposób rażąco łamie regulamin, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Najemcy pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Goście apartamentów zobowiązani są do zachowania apartamentów w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu.
- Goście apartamentów ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z ich winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu.
- W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz: 22:00 do godz: 6:00
- Na terenie całego obiektu Browar Hevelius obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu / epapierosów oraz wszelkich używek. Złamanie tego zakazu skutkuje nałożeniem kary pieniężnej w wysokości 500 pln
- Zwierzęta domowe są mile widziane. Obowiązuje dodatkowa opłata. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę. Gość jest zobowiązany zgłosić pobyt zwierzęcia najpóźniej w momencie rejestracji.
- W przypadku zagubienia klucza do budynku Suszarnia, Gość ponosi odpowiedzialność materialną w wysokości 300 pln
- W sytuacji braku wymeldowania do godziny 11:00, obiekt zastrzega sobie prawo do:
- Obciążenia Gościa za „późny check-out” lub obciążenia Gościa opłatą za kolejną rozpoczętą dobę.
- Opróżnienia apartamentu z rzeczy pozostawionych przez Gościa w celu zagwarantowania dostępności apartamentu dla kolejnych klientów. Pozostawione rzeczy zostaną przeniesione do recepcji obiektu.
2. USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ OBIEKT / ANULACJE
- Obiekt świadczy Usługi noclegowe.
- Podstawą do zakwaterowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji obiektu ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty pobytu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zakwaterowaniu Gościa opłaty za cały okres pobytu.
- Rezerwacji usług Gość możne dokonać poprzez:
- serwis internetowy (www.browarhevelius.pl) oraz silnik rezerwacyjny administrowany przez Operatora Systemu Rezerwacji On-line;
- złożenie zamówienia na usługi noclegowe drogą elektroniczną (email:recepcja@browarhevelius.pl);
- złożenie zamówienia telefonicznie na usługi noclegowe w recepcji obiektu (tel. 58 347 03 00)
- osobiste złożenie zamówienia na usługi noclegowe w recepcji obiektu.
- Obiekt świadczy usługę noclegową w dwóch wariantach ofertowych. Gość ma prawo wyboru odpowiedniej dla siebie oferty cenowej.
- oferta bezzwrotna – brak możliwości bezkoszowego odwołania rezerwacji. W przypadku anulacji /nie dojazdu Gość traci 100% wartości rezerwacji.
- oferta elastyczna – możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji do godziny 14:00 w dniu planowanego przyjazdu.
- Jeżeli z tytułu anulowania rezerwacji Gościowi przysługuje zwrot środków, nastąpi to w sposób odpowiadający dokonanej płatności, w terminie 7 (siedem) dni roboczych liczonych od dnia otrzymania przez Hotel wiadomości o anulowaniu rezerwacji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zakwaterowaniu Gościa preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały, planowy okres pobytu na poczet ewentualnych pokryć dokonanych szkód.
3. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje związane z wykonaniem Usług noclegowych przez obiekt Gość obowiązany jest zgłosić na piśmie w ostatnim dniu pobytu Gościa w obiekcie, przed wykwaterowaniem się albo opuszczeniem obiektu, a jeżeli tego nie zrobi, to najpóźniej w ciągu 7 (siedmiu) dni, liczonych od dnia wykwaterowania się albo opuszczenia obiektu na adres e -mail: recepcja@browarhevelius.pl lub za pośrednictwem poczty, na adres obiektu: Gdańsk ul. Kilińskiego 7.
- Obiekt obowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni, liczonych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Gościa
- Zgłoszenie reklamacji przez Gościa, w żaden sposób nie zwalania Gościa z obowiązku zapłaty wynagrodzenia za Usługi noclegowe.
- Zgłoszenie reklamacji przez Gościa po terminie określonym powyżej powoduje, że obiekt nie jest związany obowiązkiem jej rozpatrzenia.