Regulamin obiektu

GŁÓWNE ZASADY DOBREGO WYPOCZYNKU,czyli jak najlepiej skorzystać z pobytu w Browar Hevelius Apartments.

Rezerwacja pokoju / stolika w restauracji

Najbardziej korzystna oferta pobytu w naszym hotelu znajduje się na www.browarhevelius.pl 

Jeżeli znajdą Państwo w sieci niższą cenę, prosimy o kontakt z recepcją hotelu – z pewnością będziemy mogli zaoferować lepsze warunki.

Jeżeli życzą sobie Państwo dokonania rezerwacji stolika w Hewelke Restaurant, prosimy o kontakt z recepcją.

Numery telefonów

Recepcja: 300

Hewelke Restaurant & Bakery: 302

SPA Sphaera: 303

Zwierzęta w Hotelu

Hotel nie przyjmuje zwierząt domowych. 

Przyjazd do hotelu

Obowiązek i procedura meldunkowa, opłaty

Obowiązek rejestracyjny dotyczy każdej osoby przebywającej czasowo w hotelu. Jesteśmy zobowiązani do tego, aby zapewnić Państwu bezpieczeństwo, jednocześnie zapewniając pełną dyskrecję i poufność powierzonych danych.

Jeżeli nie uregulowali Państwo należności za pobyt w procesie rezerwacji, recepcjonista może poprosić Państwa o uregulowanie należności z góry. Wszelkie pozostałe rachunki mogą Państwo uregulować przed wyjazdem. Istnieje również możliwość dokonania preautoryzacji Państwa karty kredytowej na poczet przyszłych rozliczeń.

Godziny dostępności poszczególnych usług

Recepcja – czynna całą dobę
Hewelke Restaurant & Bakery – 13:00 – 21:00

ZAKAZ PALENIA TYTONIU I INNYCH UŻYWEK

Obszar całego obiektu Browar Hevelius (w tym przede wszystkim pokoje), zgodnie z ustawą o zakazie palenia w miejscach publicznych, objęty jest całkowitym zakazem palenia. Od zasady tej nie obowiązują żadne wyjątki (np. palenie w oknie pokoju). W przypadku stwierdzenia złamania tej zasady, rachunek Gościa zostanie obciążony opłatą specjalną w wysokości 500 PLN. Opłata ta może ulec podwyższeniu w przypadku stwierdzenia dalszych zniszczeń (meble, tapety lub pościel hotelowa) lub intensywnego zapachu tytoniu, powodującego konieczność wyłączenia pokoju z eksploatacji, a jej wysokość zostanie określona poziomem cen pokoi obowiązujących w danym terminie.

Zniszczenia

W przypadku zabrania lub uszkodzenia przedmiotów należących do wyposażenia obiektu, Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

Sejf

Wszystkie pokoje są wyposażone w sejf, znajdujący się w szafie. Goście, chcąc skorzystać z sejfu wkładają przedmioty do środka, zamykają drzwi poprzez wybranie dowolnych 4 cyfr i zatwierdzenie #. Otwarcie sejfu następuje poprzez ponowne wprowadzenie wybranych przez Gościa cyfr i zatwierdzenie #. Indywidualny szyfr ustalany jest jednorazowo.

Dodatkowe wyposażenie pokoju/nieprzewidziane wypadki

W przypadku, gdyby potrzebowali Państwo elementów dodatkowego wyposażenia pokoju (m.in. żelazko, deska do prasowania), pomocy w zorganizowaniu niespodzianki, zestawu awaryjnego do higieny osobistej lub pomocy lekarza – nasz zespół recepcji jest do Państwa dyspozycji.

Dostęp do Internetu

Na terenie obiektu Browar Hevelius udostępniamy dla naszych Gości bezpłatny dostęp do sieci Wifi. Hasło do internetu dostępne jest w recepcji.

Sprzątanie apartamentów i wymiana ręczników

Sprzątanie apartamentów z wymianą pościeli i ręczników odbywa się co pięć dni w godzinach 8:00-16:00. Jeżeli życzą sobie Państwo przełożyć usługę w czasie lub z niej zrezygnować bardzo prosimy o poinformowanie recepcji o tym fakcie. 

Cisza nocna

Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00-7:00. Bardzo prosimy Państwa o uszanowanie prawa do wypoczynku pozostałych Gości i zachowanie zgodne ze standardami. W problematycznych przypadkach będziemy zmuszeni interweniować, a w ostateczności uciekać się do obciążenia finansowego tytułem roszczeń innych Gości wobec Browar Hevelius.
Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia dalszego świadczenia usług osobie, która intencjonalnie narusza ciszę nocną lub w inny sposób zakłóca pobyt innych Gości.

Budzenie

W celu zamówienia usługi budzenia, prosimy o kontakt z recepcją.

Usługa concierge

Pracownicy recepcji hotelowej chętnie pomogą Państwu zrealizować plany turystyczne lub kulturalne. 

Przedmioty pozostawione w hotelu

W sprawie zaginionych lub pozostawionych przedmiotów, prosimy o kontakt z recepcją. Zgodnie z procedurą, pozostawione przez Gości przedmioty są przechowywane przez okres 3 miesięcy, a przedmioty wartościowe 6 miesięcy. Po tym czasie, rzeczy pozostawione przekazane zostają do organizacji charytatywnych lub komisyjnie zniszczone. Jeśli życzą sobie Państwo sprawdzić, czy jesteśmy w posiadaniu Państwa przedmiotów, prosimy o kontakt z recepcją. Po podaniu pełnych danych Gościa oraz cech charakterystycznych pozostawionego przedmiotu, możemy odesłać go na wskazany adres, za zaliczeniem pocztowym.

Problemy w czasie pobytu

W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, uprzejmie prosimy Państwa o niezwłoczne zgłaszanie swych uwag w recepcji, by umożliwić dyrekcji obiektu natychmiastową reakcję.

Skrócenie pobytu

Browar Hevelius Apartments nie może ponosić odpowiedzialności za skrócenie pobytu wynikające z okoliczności po stronie Gościa. Zapewniamy jednak, że do każdego przypadku odnosimy się indywidualnie.

Rozliczenie pobytu/ expressowe wymeldowanie

W celu bezproblemowego rozliczenia Państwa pobytu, uprzejmie prosimy o posługiwanie się paszportem hotelowym w trakcie korzystania z usług hotelowych. Wspólnie unikniemy w ten sposób pomyłek i niewłaściwego naliczania rachunków. Jeżeli w dniu wyjazdu przewidują Państwo pośpiech, prosimy o załatwienie formalności w recepcji w dniu poprzedzającym. Bardzo ważne jest również wcześniejsze zaznaczenie w recepcji, że chcieliby Państwo otrzymać fakturę na firmę. Prosimy wtedy o podanie danych firmy z wyprzedzeniem. 

Karty kredytowe

Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom, akceptujemy karty kredytowe: Visa, Master Card.

Wymeldowanie z hotelu

Uprzejmie prosimy Państwa o opuszczenie pokoju w dniu wyjazdu do godz. 11:00, w związku z obowiązkiem zakwaterowania na czas Gości przyjeżdżających w tym samym dniu, już od godziny 15:00. Jeżeli wyniknie taka potrzeba, chętnie przechowamy Państwa bagaże. 

W sytuacji, gdyby chcieli Państwo przedłużyć pobyt w dniu wyjazdu, uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją. Personel hotelu dołoży wszelkich starań, aby wyjść naprzeciw Państwa potrzebom.

Informacje o ochronie danych osobowych Polityka prywatności Regulamin obiektu Regulamin serwisu